Over All-in Fulfilment

All-in Fulfilment is ontstaan vanuit onze eigen online verkoop activiteiten. Hierdoor hebben wij alle mogelijke kennis in huis over verschillende verkoopplatformen, strategieën en klantbeleving! Doordat wij doen waar wij goed in zijn, namelijk het verwerken van jou orders, kun jij doen waar jij het beste in bent, namelijk ondernemen met jou online business!

Totaal ontzorging van jou logistieke proces

Zodra jij een verkoop hebt nemen wij alle logistieke afhandeling van je over. Maar eigenlijk begint dat al voordat je iets hebt verkocht. Het begint natuurlijk met de ontvangst van je producten.

Ontvangst producten

Zodra wij deze van jou of je vervoerder hebben ontvangen wordt de transportverpakking gecontroleerd op beschadigingen. Is er iets mis? Dan krijg je dit van ons te horen ondersteund met eventuele foto’s. Zo ben jij instaat om jou leverancier of fabrikant hierop aan te spreken. Na deze controle gaan we verder met de inslag van jou producten.

Inslag

Nadat jou producten zijn vrijgegeven bij de ontvangst start de inslag. Wij controleren aan de hand van de pakbon het ontvangen aantal en eventuele beschadigingen van je productverpakkingen. In dit gedeelte van het proces kunnen wij ook wanneer de product verpakking geen barcode heeft deze hiervan voorzien. Dit is namelijk van belang omdat onze order pickers middels barcode scanning je producten bij de orderverwerking verwerken.  Nadat wij de controle van aantal hebben uitgevoerd en eventueel barcodes hebben aangebracht, worden jou producten aan de voorraad toegevoegd. Deze voorraad wordt dan ook direct door gegeven aan de door jou bij ons gekoppelde verkoopkanalen.

Orderverwerking

Bij All-in Fulfilment werken wij samen met verschillende vervoerders. Dit maakt ons flexibel in onze cut off tijd maar ook om gemakkelijk en snel te kunnen schakelen bij problemen bij vervoerders tijdens drukke periodes. Hierdoor zijn wij in staat om een cut off tijd te hebben van 23:59 uur voor Nederland. Voor de Waddeneilanden en overige landen is de cut off tijd 17:00 uur. Heb je een spoedzending? Geen probleem, wanneer je het ordernummer voor 11:30 uur doorgeeft aan onze service afdeling zorgen wij ervoor dat jou klant in Nederland deze dezelfde dag nog in huis heeft!

Zodra jou bestelling in ons systeem binnenkomt worden de producten verzameld en ingepakt. Ook het toevoegen van een give a way of bedankkaartje gebeurt tijdens het inpak proces. Uiteraard voorzien wij de bestelling van een pakbon welke is voorzien van jou logo, naw gegevens van je webshop en plakken eventueel de verzendverpakking dicht met jou eigen tape. Heb je geen eigen tape? Bij All-in Fulfilment bestaat de mogelijkheid om deze tegen een voordelig tarief te kunnen bestellen!

Inzicht in jou gegevens op elk moment

Uniek bij All-in Fulfilment is dat jij dankzij ons integrale verwerkings systeem realtime inzicht hebt in je voorraden, status van je bestellingen, track&trace van zendingen en de mogelijkheid om zelf een handmatige order in het systeem te zetten. Handig voor als je bij een klant bent die direct bij je wil bestellen en dit niet via je webshop of ander verkoopkanaal kan of wil doen.

Met behulp van alle data die je uit jou gegevens haalt ben je in staat om jou onderneming verder te laten groeien!