Orderverwerking
Nadat wij de koppeling met jouw verkoopkanaal hebben gerealiseerd en je producten liggen bij ons op voorraad zijn we klaar voor de orderverwerking in onze fulfilment. Natuurlijk is dit het belangrijkste proces van alles, immers het pakketje wat jou klant gaat ontvangen is jouw visitekaartje!
Nadat de bestelling is binnengekomen worden de benodigde producten door onze orderpickers uit het magazijn gehaald. Vervolgens wordt deze ingepakt met een pakbon waarop jouw gegevens en logo staan. Ook op het verzendlabel staat je logo en adresgegevens van je webshop vermeld.
Zo is de klantenbeleving dat jijzelf de bestelling hebt ingepakt!
Wil je dat wij de dozen dichtplakken met tape voorzien van jou logo? Of een give a way erbij stoppen? Geen enkel probleem!
Wij pakken jou producten zo in als jij wil dat je klant het pakket ontvangt!
Nadat de bestelling is verwerkt wordt de track and trace automatisch na inpakken verstuurd naar je webshop platform en je All-in Fulfilment klantportaal. De bestelling wordt zowel in het klantportaal als op het webshop platform voltooid.
De klant ontvangt altijd per mail de track and trace.
Deze email wordt, afhankelijk van de vervoerder, volledig opgemaakt in jouw huisstijl voorzien van logo en andere mogelijkheden om je klant te informeren over jou webshop en/of producten.