Het spreekt voorzich dat jouw producten onbeschadigd bij jou klant worden geleverd. Naast een stevige verzendverpakking speelt de vervoerder hierin een grote rol. Daarom werkt All-in Fulfilment met verschillende gerenomeerde vervoerders om zo ervoor te zorgen dat jouw producten netjes bij jouw klant worden bezorgt.
Tijdens het verzendproces wordt uiteraard ook jouw klant doorlopend op de hoogte gehouden.
Dit begint al bij de eerste scan in het sorteercentrum. Dat is namelijk het moment dat jouw klant een email ontvangt met daarin de verwachte leverdatum en tijd. Ook kan de klant middels deze email eventueel de bezorging uitstellen naar een ander moment of ervoor kiezen om het pakketje bij een servicepunt te laten bezorgen.
Is jouw klant onverhoopt niet thuis? Dan probeert de vervoerder het pakket bij buren af te leveren of stuurt deze door naar een afhaalpunt in de buurt bij jouw klant.
In jouw eigen portal bij All-in Fulfilment kun jij natuurlijk ook de zending volgen en eventueel al voor je klant een leverdatum, tijd of afleverlocatie aanpassen. Hierbij ben je dus niet van All-in Fulfilment afhankelijk maar kun je direct in overleg met jouw klant dit regelen!